Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Τμήμα Μουσικών Σπουδών

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΗ

Βαθμίδα: Επίκουρη Καθηγήτρια

Τομέας: Τεχνολογίας του Ήχου, Μουσικοπαιδαγωγικής και Βυζαντινής Μουσικολογίας

Τηλ Γραφείου: 210 7277899      

Αρ.Γραφείου: 926

Όροφος: 9ος

Ημέρες και ώρες υποδοχής στο γραφείο: Κατόπιν επικοινωνίας

Email: a_triant[at]music.uoa[dot]gr

 

Σπουδές

2008. Διδακτορικό (PhD) στη Μουσική Παιδαγωγική. University of Cambridge, UK, Faculty of Education. Θέμα: Επαγγελματικές ταυτότητες, γνώσεις και δεξιότητες καθηγητών οργάνων σε ακαδημαϊκά και ωδειακά εργασιακά περιβάλλοντα στην Ελλάδα.

2003. Δίπλωμα Πιάνου, Εθνικό Ωδείο Αθηνών. Άριστα Παμψηφεί και Β΄Βραβείο. Τάξη Φ.Δαπέργολα.

2002. Μεταπτυχιακό (MPhil) στις Επιστήμες της Αγωγής (Ψυχολογία της Εκπαίδευσης) (2002). University of Cambridge, UK, Faculty of Education. Θέμα: Το άγχος της μουσικής επίδοσης (MPA) σε φοιτητές μουσικής.

2001. Πτυχίο Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (ΦΠΨ), κατεύθυνση Παιδαγωγικής. Φιλοσοφική Σχολή, ΕΚΠΑ.

1999. Πτυχίο Πιάνου, Εθνικό Ωδείο Αθηνών. Άριστα Παμψηφεί με δικαίωμα δεξιοτεχνίας. Τάξη Φ.Δαπέργολα.

 

Ακαδημαϊκή και Επιστημονική Δραστηριότητα

Μάιος 2023 – σήμερα: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μουσικών Σπουδών. Επίκουρη Καθηγήτρια στο αντικείμενο Μουσική Παιδαγωγική – Διδακτική με νέες τεχνολογίες και την εκπαίδευση εκπαιδευτικών.

2014 – σήμερα: Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στις Επιστήμες της Αγωγής. Μαθήματα: Μουσική Ψυχολογία / Αρχές και Μέθοδοι Έρευνας στη Μουσική Παιδαγωγική.

Ιούλιος 2022 – Απρίλιος 2023: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία. Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο αντικείμενο Μουσική Αγωγή. Μαθήματα: Μουσική Παιδαγωγική Ι & ΙΙ (Θεωρία και Εργαστήρι), Θεατρικό Παιχνίδι και Δραματοποίηση.

Ιούλιος 2022 – σήμερα: InternationalJournalofMusicEducation, Μέλος τις Συντακτικής Επιτροπής του διεθνούς περιοδικού της ISME (Ιnternational Society for Music Education).

2018 – σήμερα: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μουσικών Σπουδών, Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Μουσική Εκπαίδευση σε Τυπικά και Άτυπα Περιβάλλοντα». Μαθήματα: Εφαρμογές της Ψυχολογίας και της Κοινωνιολογίας στη Μουσική Εκπαίδευση /  Μεθοδολογία Έρευνας στη Μουσική Παιδαγωγική / Διπλωματική Εργασία – Μεθοδολογία συγγραφής επιστημονικής έρευνας.

2016-2020: Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΑΠΚΥ) Σ.Ε.Π. και Συντονίστρια (από το 2017) στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, «Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση». Θεματική Ενότητα: Μεθοδολογία Έρευνας στη ΣΕΔΒΜ. Eπιβλέπουσα μεταπτυχιακών διπλωματικών εργασιών

2017-2020: Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΑΠΚΥ) Σ.Ε.Π. στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Erasmus Mundus International Masters Adult Education for Social Change (IMAESC)», σε συνεργασία με University of Glasgow. Θεματική Ενότητα: Research Methods.

2019-2020: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μουσικών Σπουδών. Διδασκαλία με σύμβαση ΠΔ 407/80. Αυτοδύναμη διδασκαλία του προπτυχιακού μαθήματος Πρακτική Διδασκαλία και Άσκηση Ι (Χειμερινό εξάμηνο).

2016-2019: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μουσικών Σπουδών. Πανεπιστημιακός Υπότροφος. Αυτοδύναμη διδασκαλία των προπτυχιακών μαθημάτων: Πρακτική Διδασκαλία και Άσκηση Ι&ΙΙ / Μουσική Παιδαγωγία ΙΙ.

2012-2016: International Society for Music Education, Μέλος της Επιτροπής Commission for the Education of the Professional Musician (CEPROM) της Διεθνούς Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση. 

2009 – 2010: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μουσικών Σπουδών. Διδασκαλία με σύμβαση ΠΔ407/80. Αυτοδύναμη διδασκαλία του προπτυχιακού μαθήματος Κοινωνιολογία της Μουσικής Εκπ/σης, Μουσική Ψυχολογία στην Εκπαίδευση (Εαρινό εξάμηνο).

 

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

  • Τεχνολογία και Μουσική Παιδαγωγική
  • Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Μουσικής
  • Παιδαγωγική των Μουσικών Οργάνων
  • Δημιουργικές εφαρμογές στη Μουσική Παιδαγωγική
  • Τριτοβάθμια Μουσική Εκπαίδευση
  • Μουσική και ευζωία

 

Ερευνητική Δραστηριότητα / Ερευνητικά Προγράμματα

2008 -2009: University of the Arts London – Centre for Excellence in Teaching and Learning. Ερευνήτρια Βαθμού Α’ (Principle Investigator) στο Κέντρο έρευνας για την αριστεία στη διδασκαλία και την μάθηση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Θέμα: Η ανάπτυξη της δημιουργικότητας σε φοιτητές τριτοβάθμιας καλλιτεχνικής εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια πρακτικής άσκησης σε δημόσιους φορείς και ΜΚΟ. Χρηματοδότηση από Higher Education Academy (ΗΕΑ).

2009: University of Cambridge, Faculty of Education. Ερευνητικό βοηθητικό προσωπικό σε πρόγραμμα εφαρμογής του εργαλείου αναστοχασμού e-portfolio, PEBBLE-PAD, σε συνεργασία με την καθηγήτρια Professor Pamela Burnard. Εσωτερική χρηματοδότηση.

2009-10: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μουσικών Σπουδών. Μεταδιδακτορική ερευνήτρια με χρηματοδότηση του ΙΚΥ (πρόγραμμα μεταδιδακτορικών υποτροφιών). Θέμα: Η Συνεχιζόμενη Επαγγελματική Εξέλιξη του Εκπ/κου Μουσικής: Εστιάζοντας στην καταλληλόλητα για απασχόληση και τη δημιουργική μεταφορά γνώσεων και δεξιοτήτων στην αγορά εργασίας. Eπιβλέπουσα καθηγήτρια: Δρ.Σμαράγδα Χρυσοστόμου.

2010-13: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μουσικών Σπουδών. Μεταδιδακτορική ερευνήτρια πλήρους απασχόλησης στο Ευρωπαϊκό ερευνητικό πρόγραμμα MIROR (FP7 ICT Technology-Enhanced Learning). Θέμα: Σχεδίαση και χρήση διαδραστικών μουσικών τεχνολογιών για την προσχολική και πρώιμη παιδική ηλικία. Συνεργασία με SONY Computer Laboratory Paris, University of Exeter, University of Gothenburg, University of Bologna (coordinator), COMPEDIA Israel. Επιστημονική υπεύθυνη: Δρ.Χριστίνα Αναγνωστοπούλου.

2010-11: University of London – Institute of Education. Aπονομή υποτροφίας για αυτόνομη έρευνα σε νέους διδάκτορες (με διαγωνισμό) από τη Βρετανική Ακαδημία (British Academy International Visiting Fellowship Scheme). Θέμα: Μεταφορά γνώσεων και δεξιοτήτων εκπαιδευτικών Μουσικής από τον χώρο του Πανεπιστημίου στο πρώτο εργασιακό περιβάλλον. Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Professor Lucy Green.

2014-15: Πανεπιστήμιο Κρήτης – Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών. Ειδικό ερευνητικό προσωπικό. Πρόγραμμα ΘΑΛΗΣ. MUSINET http://musinet.aueb.gr/

2021-22: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Φιλοσοφική Σχολή. Ερευνητικός Συνεργάτης στο πρόγραμμα Κ.Ε. 17236 «Ταχύρρυθμη επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (ολιστική προσέγγιση)». Επιστημονική Υπεύθυνη: Δρ. Φαίη Αντωνίου.

 

Αντιπροσωπευτικές δημοσιεύσεις

Bιβλία

Rowe, V., Triantafyllaki, A. & Pachet, F. (2017) Children's Creative Music-making with Reflexive Interactive Technology: Adventures in Improvising and Composing. Oxon: Routledge https://www.routledge.com/Childrens-Creative-Music-Making-with-ReflexiveInteractive-Technology/Rowe- Triantafyllaki-Pachet/p/book/9781138931084

Άρθρα σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά

Triantafyllaki, A. (2016)The role of creative transfer in professional transitions. Arts and Humanities in Higher Education, Special Issue, The Reflective Conservatoire, Editor: Helena Gaunt, 15(3-4), 401-6.

Rowe, V., Triantafyllaki, A. & Anagnostopoulou, C. (2014)Young pianists exploring improvisation using interactive music technology. International Journal of Music Education. Διαδικτυακά στη διεύθυνση: http://ijm.sagepub.com/content/early/2014/06/24/0255761414540137.abstract

Triantafyllaki, A. (2010)‘Advanced music training institutions in Greece as “workplace landscapes” in the construction of performance teachers’ professional identity’. British Journal of Music Education, 27(2), 185-201.

Triantafyllaki, A. (2010)‘Performance teachers’ identity and professional knowledge in advanced music teaching’. Music Education Research. 12(1), 71-88.

Triantafyllaki, A. & Burnard, P. (2010)‘Creativity and arts-based knowledge creation in diverse educational partnership practices: Lessons from two case studies in rethinking traditional spaces for learning’. UNESCO e-Journal Multidisciplinary Research in the Arts, Special Issue: Making the Case for the Arts, 1(5).

Triantafyllaki, A. & Smith, C. (2009)‘“It's almost like a medal that you wear afterwards”: undergraduate students’ experiences of work-related learning in the public and third sectors’. Assessment, Learning and Teaching Journal. 5, 30-3.

Triantafyllaki, A. (2005)‘A call for more instrumental music teaching research’. Music Education Research, 7(3): 383-387.

 

Κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους

Chrysostomou, S., Triantafyllaki, A., Anagnostopoulou, C. & Zioga, I. (2023) The role of music in undergraduate students’ wellbeing during the COVID-19 lockdown: An investigation based on musical training. In S.Leontopoulou & A. Della Fave (eds) Emerging Adulthood in the COVID-19 Pandemic and Other Crises: lndividual and Relational Resources. Cross-cultural advancements in positive psychology Series. SpringerNature Series.

Chrysostomou, S. & Triantafyllaki, A. (2024) Attending to creative music making and composing in Greek school music curricula: Preliminary findings from a document analysis. In A.Ziegenmeyer, J.Grow, M.Fautley & K.Devaney (eds) The Routledge Companion To Teaching Music Composition in Schools: International Perspectives. Chapter 14. Rouledge.

Chrysostomou, S. & Triantafyllaki, A. (2020) Transitioning to online music teacher education: Challenges and opportunities for knowledge development. In Ferdig, R.E., Baumgartner, E., Hartshorne, R., Kaplan-Rakowski, R. & Mouza, C. (eds). Teaching, Technology, and Teacher Education during the COVID-19 Pandemic: Stories from the Field. Association for the Advancement of Computing in Education (AACE). Retrieved June 18, 2020 from https://www.learntechlib.org/p/216903/.

Τριανταφυλλάκη, Α. (2019)Ο ρόλος της μουσικής τεχνολογίας στην ανάπτυξη της μουσικής δημιουργικότητας. Νέες κατευθύνσεις και προοπτικές για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Στο Λ.Στάμου και Σ.Αγγελίδου (Eπιμ.) Διαλεκτική και Πρωτοπορία στη Μουσική Παιδαγωγική. Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση. Θεσσαλονίκη: EEME.

Τριανταφυλλάκη, Α. (2014)Διαπολιτισμική μουσική εκπαίδευση. Νέες κατευθύνσεις για την αρχική κατάρτιση εκπαιδευτικών. Στο Χ. Χατζησωτηρίου και Κ.Ξενοφώντος (Eπιμ.) Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: προκλήσεις, παιδαγωγικές θεωρήσεις και εισηγήσεις. Εκδόσεις Σαϊτα, Αθήνα. ISBN: 978-618-5040-54-3.

Triantafyllaki, A. (2013)Musicians as beginning music teachers: creative transfer and identity in higher music education. In P.Burnard (Εd.) Developing Creativities in Higher Music Education: International Perspectives and Practices. London: Routledge.

Triantafyllaki, A. & Anagnostopoulou, C.(2013)Undergraduate music students' experiences in community settings: Developing the musician within a university module. In M.Stakelum (Ed.) Developing the Musician, SEMPRE Studies in the Psychology of Music Series. Ashgate.

Burt-Perkins, R. & Triantafyllaki, A. (2013)School and conservatoire music teachers’ “vocational habitus”: Lessons for music teacher education. In E.Georgii-Hemming, P.Burnard & S.Holgersen (eds) Professional Knowledge in Music Teacher Education. Ashgate.

Burnard, P. & Triantafyllaki, A. (2011)Exploring the sociality of creativity using narrative enquiry: Where the self and the social meet in contemporary composers’ fields of production in music. In S. O’Neil (Εd.) Personhood and Music Learning: Multidisciplinary Perspectives and Narrative Voices. Canadian Music Education Association, Biennial Book Series, Research to Practice.

 

Άρθρα σε πρακτικά συνεδρίων (επιλογή)

Χρυσοστόμου, Σ. & Τριανταφυλλάκη, Α. (2021) Η Διδακτική Άσκηση των Φοιτητών του ΤΜΣ την Περίοδο του Εγκλεισμού και της Εξ΄ Αποστάσεως Διδασκαλίας. Πρακτικά Επετειακής Διημερίδας «30 Χρόνια Τμήματος Μουσικών Σπουδών».Τμήμα Μουσικών Σπουδών, Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών, ΕΚΠΑ. 25-26/11/2021.

Chrysostomou, S. & Triantafyllaki, A. (2021) Curricular content transformation in a preservice online teacher placement. In L.Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I.Candel Torres (Eds) Proceedings of the 14th annual International Conference of Education, Research and Innovation. DOI: 10.21125/iceri.2021.0333

Τριανταφυλλάκη, Α. και Χρυσοστόμου, Σ.(2019)Από τον «φακό» του φοιτητή, στον «φακό» του εκπαιδευτικού. Μια μελέτη περίπτωσης της πρακτικής διδασκαλίας και άσκησης στο ΤΜΣ, ΕΚΠΑ κατά το έτος 2017-18. Πρακτικά 8ου Συνεδρίου της ΕΕΜΕ, Μουσική και Κοινωνία, Θεσσαλονίκη 23-25 Νοεμβρίου 2018.

Τριανταφυλλάκη, Α. και Αναγνωστοπούλου, Χ.(2019) “Το δημιουργήσαμε όλοι μαζί, εκείνη τη στιγμή”. Διερευνώντας τις έννοιες «ετερότητα - ταυτότητα - μουσική - μάθηση» από τη σκοπιά των φοιτητών του μαθήματος Μουσική στην Κοινότητα στο ΤΜΣ, ΕΚΠΑ. Πρακτικά 8ου Συνεδρίου της ΕΕΜΕ, Μουσική και Κοινωνία, Θεσσαλονίκη 23-25 Νοεμβρίου 2018.

Triantafyllaki, A. & Rowe, V. (2017)Employing technology in creative music making. Case studies of classroom applications. Musichildren. Proceedings of the 1st International Conference Music for and by children, p.6-17. University of Aveiro, Portugal, 21-23 October, 2017.

Τριανταφυλλάκη, Α., Κότσιρα, Λ. και Αναγνωστοπούλου, Χ. (2014) Νέες τεχνολογίες για τη διδασκαλία μουσικής σύνθεσης στην Α'Βάθμια εκπαίδευση. H περίπτωση του ευρωπαϊκού προγράμματος MIROR. 5ο Διεθνές συνέδριο EduPolicies, Εκπαιδευτήρια Λαμπίρη, 26-28 Σεπτεμβρίου 2014, Μοσχάτο-Αθήνα.

Triantafyllaki, A. (2014) Musicians as teachers: Calls for a “creative” higher music education. In G.Curruthers (Ed.)  Relevance and Reform in the Education of the Professional Musician, pp.54-61. Proceedings of the 20thInternational Seminar of the Commission for the Education of the Professional Musician (CEPROM), Belo Horizonte, Brazil, July 2012. International Society for Music Education (ISME).

Triantafyllaki, A., Anagnostopoulou, C. & Kotsira, L. (2013)Learning to compose using interactive technology: A case study investigation of young children’s collaborative composition processes using the MIROR Platform. In: RIME Conference Proceedings, Exeter, 9-13 April 2013.

Rowe, V. & Triantafyllaki, A. (2013)Is it playing my tune? Young pianists improvising with reflexive music technology. RIME Conference Proceedings, Exeter, 9-13 April, 2013.

Alexakis, A., Khachatourov, A., Triantafyllaki, A. & Anagnostopoulou, C. (2013) A computational method for exploring musical creativity development. SMC Sound and Music Computing Conference, 30 Ιουλίου – 3 Αυγούστου 2013, KTH Royal Institute of Technology, Στοκχόλμη, Σουηδία. http://www.speech.kth.se/smac-smc-2013/proceedings/SMC2013_Proceedings_online-version.pdf

Triantafyllaki, A., Melissari, M. & Anagnostopoulou, C. (2012)Undergraduate music students’ experiences of music and learning during university outreach activities. In J.Weller (Ed.) Educating Professional Musicians in a Global Context: Proceedings of the 19th International Seminar of the Commission for the Education of the Professional Musician (CEPROM), Athens, Greece: ISME.

Triantafyllaki, A. & Chrysostomou, S. (2012)Undergraduate Music Students’ Perceptions on their Preparation for the Teaching Profession. Proceedings of the International Society for Music Education International Conference (ISME), Thessaloniki, Greece, 15-20 July 2012.

Triantafyllaki, A. & Anagnostopoulou, C. (2012)An exploratory study of young children’s technology-enabled improvisations. ICMPC-ESCOM Conference Proceedings, Thessaloniki, Greece.

Anagnostopoulou, C., Alexakis, A. & Triantafyllaki, A. (2012)Analysing musical improvisations of people with no musical background: A methodology and case studies involving young children and psychiatric patients. ICMPC- ESCOM Conference Proceedings, Thessaloniki, Greece.

Triantafyllaki, A. (2010)Advanced music training institutions as landscapes for music performance teachers’ professional career development. The Commission for the Education of the Professional Musician Proceedings: The Musician in Creative and Educational Spaces of the 21st Century. China, Shanghai, July 2010. International Society for Music Education (ISME).

Triantafyllaki, A. (2009) Παιδαγωγική γνώση του εκπαιδευτικού-μουσικού.Πρακτικά 6ου Διεθνούς Συνεδρίου της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση"Μουσική: Παιδεύει, Εκπαιδεύει, Θεραπεύει"30 Οκτωβρίου 2009 - 01 Νοεμβρίου 2009, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, σ. 884-894. Επιμέλεια: Μαίη Κοκκίδου & Ζωή Διονυσίου. ISBN 978-960-89847-5-2.

 

Ανακοινώσεις σε συνέδρια (πρόσφατες)

13th International Conference for Research in Music Education (RIME) (online) (11-14 April 2023). Triantafyllaki, A. “So...I started to experiment”. Experienced music teachers’ self-directed learning.

Narrative in Music Education 8 (NIME 8) Conference, Bergen, Norway (14-16 June 2022). Triantafyllaki, A. Constructing novel learning pathways: Music teachers’ self-directed learning (SDL) in technology-infused environments.

35th World Conference of the International Society for Music Education. Online. (17-22 July 2022) Chrysostomou, S. & Triantafyllaki, A. Emerging knowledge landscapes for music teacher education: The case of an online pre-service teacher placement.

18o Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας της Ελληνικής Εταιρείας Ψυχολογίας (ΕΛΨΕ) Πολυτίμου, Ν., Δρακουλάκη, Κ., Αναγνωστοπούλου, Χ., Μπαϊρακτάρη, Ο., Τριανταφυλλάκη, Α. & F. Franco. Τα ερωτηματολόγια Greek Music@Home: διερευνώντας το μουσικό περιβάλλον στην ελληνική οικογένεια.

ICERI 2021: 14th annual International Conference of Education, Research and Innovation (online). (8-10 November 2021) Chrysostomou S. & Triantafyllaki, A. Curricular content transformation in an online pre-service teacher placement.

8ο Συνέδριο της ΕΕΜΕ, Μουσική και Κοινωνία, Θεσσαλονίκη 23-25 Νοεμβρίου 2019. Τριανταφυλλάκη, Α. και Χρυσοστόμου, Σ. Από τον «φακό» του φοιτητή, στον «φακό» του εκπαιδευτικού. Μια μελέτη περίπτωσης της πρακτικής διδασκαλίας και άσκησης στο ΤΜΣ, ΕΚΠΑ κατά το έτος 2017-18.

IMPROTECH Paris, 26-28 September 2019 (Onassis Stegi & National and Kapodistrian University of Athens, Greece). Christina Anagnostopoulou, Aggeliki Triantafyllaki, Antonis Alexakis, Children’s improvisations using reflexive interaction technologies – Computational music analysis in the European Project MIROR

Musichildren 1st International Conference Music for and by children, p.6-17. University of Aveiro, Portugal, 21-23 October, 2017. Triantafyllaki, A. & Rowe, V. Employing technology in creative music making. Case studies of classroom applications.

Guildhall School of Music and Drama Reflective Conservatoire Conference 26-29 Φεβρουαρίου 2015. Συμπόσιο Realities of post-training professional life. Prof Dawn Bennett, Celia Duffy, Angeliki Triantafyllaki, Nicole Canham, Pam Burnard, Gemma Carey, Rosie Perkins. How do we make music students employable? Three-minute ‘hot topic’ presentations by leading educators. Τίτλος: Creative Transfer and Other Tales from the Field.

 

Διεύθυνση URL σελίδας με πλήρη κατάλογο δημοσιεύσεων

http://publicationslist.org/angeliki.triantafyllaki   

 

Προσωπική ιστοσελίδα

http://scholar.uoa.gr/a_triant