Α. ΣΠΟΥΔΕΣ
1. Πτυχιούχος του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Μουσικών Σπουδών (Λίαν Καλώς 2007)
2. Κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στη Μουσική Ερμηνεία στην κατεύθυνση “Εκτέλεση Μουσικού Οργάνου- Βιόλα” του Ιονίου Πανεπιστημίου (Άριστα 2014)
3. Κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος του Ιονίου Πανεπιστημίου – Διατριβή και Ρεσιτάλ “Οι 6 Σονάτες και Παρτίτες για σόλο βιολί και οι 6 Σουίτες για σόλο τσέλο του J.S. Bach: έκδοση, επιμέλεια και ερμηνεία για σόλο βιόλα και διερεύνηση των ερμηνευτικών προσεγγίσεων που δύνανται να συμβαδίζουν με τις τεχνικές και ηχητικές ιδιαιτερότητες της βιόλας”. (Άριστα 2020)
https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/48481
4. Διπλωματούχος του Ωδείου Αθηνών στο βιολί ( τάξη Τάτση Αποστολίδη 1995 Άριστα παμψηφεί με διάκριση)
5. Διπλωματούχος του Ωδείου Αθηνών στη βιόλα (τάξη Ισμήνης Κάρτερ 2001 Άριστα παμψηφεί και βραβείο «Μιχάλη Σέμση»)
6. Κονσερβατόριο της Βιέννης (τάξη βιόλας του Herbert Muller 1995-6)
B. MASTERCLASSES- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
1. Ενεργό μέλος - μάθημα και συναυλία – του Masterclass του Igor Oistrakh με το 1ο Κονσέρτο για βιολί του S. Prokofiev στο Krems της Αυστρίας (1995)
2. Κατόπιν ακροάσεων επιλέχθηκε κορυφαία σόλο βιόλα Weltorchester Jeunesses Musicales και για δύο χρόνια συμμετείχε σε ηχογραφήσεις και συναυλίες στις μεγαλύτερες αίθουσες της Ευρώπης υπό την αιγίδα των μελών της Φιλαρμονικής και της Όπερας του Βερολίνου συγκεντρώνοντας τη μεγαλύτερη βαθμολογία μεταξύ των μελών από τους διδάσκοντες και τους μαέστρους (K. Mazur, Y. Termikanov, Sir. N. Marriner, J. Tate 1996-7)
3. Συμμετοχή στο Σεμινάριο του Ensemble Modern ως μέλος του Ergon Ensemble με συναυλίες στο Φεστιβάλ Παξών και στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (2010)
4. Masterclass με τον Christoph Poppen με τη Ciaccona του J.S.Bach για την ανάδειξη της Θεωρίας της μουσικολόγου Helga Thoene σχετικά με τα κρυμμένα choral στις σονάτες και τις παρτίτες για σόλο βιολί (Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 2014)
5. Cambridge Early Music- Baroque violin με τους Judy Tarling και Peter Hollman στις τελικές συναυλίες του οποίου εμφανίστηκε ως εξάρχων και σολίστ σε έργα A. Vivaldi με την ορχήστρα του σεμιναρίου (2017)
Γ. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
1. Κρατική Ορχήστρα Αθηνών Α βιολιά (1991-93)
2. Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ Β βιολιά (1993-96)
3. Ορχήστρα των Χρωμάτων βιολί και βιόλα (1994-2004)
4. Καμεράτα Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής Β βιολιά (1997-2006) Κορυφαία βιόλα (2006-7)
5. Κρατική Ορχήστρα Αθηνών βιόλα (1999-2000)
6. Ορχήστρα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής βιόλα (2004-2006)
7. Ορχήστρα Εγχόρδων Πάτρας Α βιολιά (2005-2006)
8. Κρατική Ορχήστρα Αθηνών μόνιμο μέλος βιόλα (από το 2008)
9. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Τμήμα Μουσικών Σπουδών Άρτας, Διδάσκουσα (Μουσικά Σύνολα/Κλασικό Εαρινό Εξάμηνο 2021)
10. Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μουσικών Σπουδών, Ειδίκευσης Οργάνου/βιόλα συνεργασία και επιλογή μέσω της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών (Επισκέπτης Καθηγήτρια 2023)
Δ. ΠΡΩΤΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Έχει στο ενεργητικό της την πρώτη πανελλήνια εκτέλεση-παρουσίαση σε μια μαραθώνια συναυλία ολόκληρου του έργου “6 σονάτες και παρτίτες” για βιολί του J. S. Bach στη βιόλα (Αγγλικανική εκκλησία του Αγίου Παύλου 5 /5/ 2018)
https://www.youtube.com/watch?v=JBMkwvQwCCg
Ε. SOLO ΡΕΣΙΤΑΛ
Έχει δώσει πολυάριθμα solo ρεσιτάλ με έργα του J.S.Bach.
Ενδεικτικά:
https://www.ticketservices.gr/event/midnight-bach-aggikaniki-ekklisia/?lang=el
https://www.lifo.gr/culture/karyatides-ypo-toys-ihoys-toy-mpah-sto-moyseio-tis-akropolis
https://www.benaki.org/index.php?option=com_events&view=event&type=&id=5403&lang=el
ΣΤ. ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΩΜΑΤΙΟΥ- ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ
Με ιδιαίτερη αγάπη στη μουσική δωματίου ήταν πάντα ενεργό μέλος μικρών συνόλων εγχόρδων με τακτικές συναυλίες σε όλη την Ελλάδα
https://www.youtube.com/watch?v=BpgdfkRXVq4
Ως μέλος του Λ. Ensemble (βιολί) απέσπασε πολύ καλές κριτικές για την ερμηνεία έργων του 20ου αιώνα (Ωδείο Αθηνών 11/2021)
https://www.efsyn.gr/tehnes/moysiki-horos/329171_meta-fysics-voli-apo-toys-l-ensemble
Είναι ιδρυτικό μέλος του διακεκριμένου συνόλου εγχόρδων Athens Classical Players που ερμηνεύει χωρίς μαέστρο.
https://www.youtube.com/watch?v=8P5c3OW9p3U
https://www.youtube.com/watch?v=N5g6v8aB_Ek
Ηχογράφησε και μαγνητοσκόπησε για τα 100 χρόνια από τη γέννηση του Γιώργου Σισιλιάνου το έργο “ Η κυρία του σεληνόφωτος” σε μια παραγωγή- συνεργασία της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και του Ιονίου Πανεπιστημίου
https://tv.nationalopera.gr/diaduktiaka-festival/i-kuria-tou-selinofotos/
Ζ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Έχει γράψει , σχεδιάσει , ενορχηστρώσει και σκηνοθετήσει τα παρακάτω εκπαιδευτικά προγράμματα για την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών
https://www.koa.gr/events/%CE%B2%CE%B9%CF%8C%CE%BB%CE%B1-power/
https://www.agrinionews.gr/agrinio-kratiki-orxistra-athinon/
https://www.megaron.gr/event/kratiki-orchistra-athinon-pes-to-presto-me-maestro/
ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΙΡΙΔΟΣ ΛΟΥΚΑ
Η καλλιτεχνική δραστηριότητα της επικεντρώνεται: σε μουσικές παραστάσεις, στις οποίες εμφανίζεται είτε ως σολίστ είτε ως μέλος συνόλων μουσικής δωματίου είτε ως μέλος συμφωνικών ορχηστρών, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό και σε σημαντικά καλλιτεχνικά και επιστημονικά κέντρα καθώς και σε ηχογραφήσεις και δισκογραφήσεις. Για τις δραστηριότητές της έχει λάβει επαινετικές κριτικές από τον τύπο .
Η καλλιτεχνική αυτή πορεία έχει σαν στόχο την εξέλιξη, προβολή και προώθηση της βιόλας μέσω της πρακτικής εφαρμογής προσωπικών και όχι μόνο, επιστημονικών- ερευνητικών συμπερασμάτων σχετικά με τη βελτίωση της τεχνικής κατάρτισης των εκτελεστών του οργάνου και του τρόπου εκτέλεσης και ερμηνείας έργων για βιόλα. Επίσης, στοχεύει στην καλύτερη γνωριμία του κοινού με το ρεπερτόριο του οργάνου και γενικότερα, στην προώθηση της έντεχνης μουσικής δημιουργίας. Παράλληλα, εξειδικεύει: A) στην ερμηνεία και προώθηση έργων μουσικολογικής και ιστορικής σημασίας Β) στην ερμηνεία, δισκογράφηση και προώθηση μουσικών έργων του εικοστού αιώνα με έμφαση στο ελληνικό ρεπερτόριο- τις περισσότερες φορές σε πρώτη εκτέλεση- με σκοπό την προβολή και προώθηση της σύγχρονης έντεχνης μουσικής δημιουργίας και τη γνωριμία αυτής με το ευρύ κοινό, Γ) στην ιστορικά τεκμηριωμένη εκτέλεση έργων της μουσικής Μπαρόκ, της κλασικής και της ρομαντικής περιόδου, προσεγγίζοντας ερμηνευτικά το σχετικό ρεπερτόριο στο ιστορικό και στιλιστικό του περιβάλλον. Δ) στη συμμετοχή σε συναυλίες με παιδαγωγικό και κοινωνικό χαρακτήρα και σημασία.