ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΗΧΗΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ: ΕΝΑ ΔΙΗΜΕΡΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΚΠΑ (ΣΑΒΒΑΤΟ 19/10 ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ 20/10)

Σύγχρονη Μουσική και ηχητική Τέχνη: Ένα διήμερο αφιέρωμα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών σε συνεργασία με το ΕΚΠΑ (Σάββατο 19/10 και Κυριακή 20/10)

Το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών σε συνεργασία με το Τμήμα Μουσικών Σπουδών (ΤΜΣ) και το Τμήμα Ψηφιακών Τεχνών και Κινηματογράφου (ΤΨΤΚ) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), οργανώνουν ένα διήμερο σύγχρονης μουσικής και ηχητικής τέχνης, όπου προβάλλονται χαρακτηριστικά δείγματα της έρευνας και διδασκαλίας στο ΕΚΠΑ, με άξονα τη σύγχρονη μουσική και ηχητική δημιουργία.


Έργα Ελληνίδων και Ελλήνων δημιουργών από τη γενιά του '60 έως και τη γενιά του '80, μουσική με ηλεκτροακουστικά μέσα, ακουσματική μουσική, μουσική με διαδραστικά μέσα, αλγοριθμική μουσική, καθώς και ενόργανη μουσική σε διαφορετικά στιλιστικά είδη, ηχητική τέχνη και εγκαταστάσεις συνθέτουν ένα μωσαϊκό του πλουραλισμού των τάσεων στη μουσική και ηχητική τέχνη του σήμερα.


Το διήμερο περιλαμβάνει τέσσερις συναυλίες, έξι ηχητικές εγκαταστάσεις και δύο στρογγυλές τράπεζες ανοικτές στο κοινό, όπου πανεπιστημιακοί και δημιουργοί συζητούν εποικοδομητικά για θέματα εκπαίδευσης, πρόσληψης και διάχυσης της σύγχρονης μουσικής και ηχητικής δημιουργίας στην Ελλάδα.


Τα έργα ερμηνεύουν φοιτήτριες και φοιτητές του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του ΕΚΠΑ, σπουδαστές του Ωδείου Αθηνών, καθώς και διακεκριμένοι σολίστ. Η ηχητική και οπτικοακουστική υποστήριξη παρέχεται από το Τμήμα Ψηφιακών Τεχνών και Κινηματογράφου.


Ελπίζουμε αυτό το αφιέρωμα να αποτελέσει την αφετηρία για μια στενή και τακτική συνεργασία του ΕΚΠΑ με το ΜΜΑ, πάνω στη σύγχρονη μουσική και ηχητική τέχνη.

 

Πληροφορίες: https://www.megaron.gr/events/events-calendar/?kyklos%5B%5D=sygchroni-mousiki
Έντυπο πρόγραμμα: https://issuu.com/megaron.gr/docs/contemporary_music_site

 

-----------------------------------------------------------------

 

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


ΣΑΒ 19.10
— 16:00-18:00
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΧΗΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

[ Αίθουσα Συνεδριακού Κέντρου 1]
— 19:00 & 20:30
ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΕ ΜΕΙΚΤΑ ΜΕΣΑ
[ Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος ]


ΚΥΡ 20.10
— 16:00-18:00
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
[ Αίθουσα Συνεδριακού Κέντρου 1]
— 19:00 & 20:30
ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΕΝΟΡΓΑΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
[ Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος ]


ΣΑΒ 19 & ΚΥΡ 20.10
— 12:00-21:00
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΗΧΗΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
[ Σε χώρους του Μεγάρου ]
LISTENING ROOM: ΕΡΓΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

[ Σαλόνι Φίλων του Μεγάρου ]

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΦΗΒΟΥΣ ΑΠΟ 12 ΕΤΩΝ
ΣΑΒ 19.10 | 16:00-18:00
Περιήγηση στη σύγχρονη ηλεκτροακουστική μουσική
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ
Ορέστης Καραμανλής, επίκουρος καθηγητής
Πηνελόπη Μπεκιάρη, συνθέτις, υποψήφια διδάκτωρ, ΤΨΓΚ, ΕΚΠΑ
[ Αίθουσα Εκπαιδευτικών & Φουαγιέ ΑΔΜ ]

 

-----------------------------------------------------------------

 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

19.10.2024

 

ΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΗΧΗΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
[ Αίθουσα Συνεδριακού Κέντρου 1]

— 16:00-18:00


Τι είναι η ηχητική τέχνη; Ποια η σχέση της με τη μουσική και τις εικαστικές τέχνες; Πώς είναι το τοπίο της ηλεκτροακουστικής μουσικής στην Ελλάδα σήμερα; Μια ανοιχτή συζήτηση με τους καλλιτέχνες της ηχητικής τέχνης (βλ. σελ. 18), τους συνθέτες της συναυλίας και με τη συμμετοχή του κοινού.
Συντονιστής: Αλέξανδρος Κοντογεωργακόπουλος

 

ΗΛΕΚΤΡΟΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ & ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΕ ΜΕΙΚΤΑ ΜΕΣΑ
[ Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος ]


ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΡΓΑ ΜΕΙΚΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ, όπου συνυπάρχουν επί σκηνής ακουστικά όργανα και ηλεκτρονικές πηγές. Οι συνθέτες χρησιμοποιούν λάπτοπ και καινοτόμες πρακτικές για την επεξεργασία του ηχοχρώματος, ενσωματώνοντας αλγοριθμικές διαδικασίες για την επεξεργασία του ήχου και τη δόμηση του μουσικού υλικού. Το κοινό γνωρίζει τα νέα αισθητικά ρεύματα και τα ηχητικά τοπία όπου οι φυσικοί ήχοι και η ψηφιακή επεξεργασία συγκλίνουν, αναδεικνύοντας τη δημιουργική ευελιξία και πρωτοπορία των σύγχρονων Ελλήνων συνθετών και συνθετριών στους τομείς αυτούς.


— 19:00 | 1ο μέρος


ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΛΩΤΗΣ
Li Po
(φλάουτο και ηλεκτρονικά)
Φλάουτο: Ρία Γεωργιάδου


ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΡΩΝΙΔΗΣ
Les Signaux du vent
(φλάουτο και ηλεκτρονικά)
Φλάουτο: Θεοδώρα Ιορδανίδου


ΕΣΘΗΡ ΛΕΜΗ
Calculi Mediterranei
(άρπα, μαρίμπα, πιάνο και προηχογραφημένοι ήχοι)
Άρπα: Εσθήρ Λέμη
Μαρίμπα: Vitória do Bem
Πιάνο: Αλέξης Αλάτσης


ΑΡΤΕΜΙΣ ΓΙΩΤΗ
Bias
(φαγκότο και διαδραστικό μουσικό σύστημα)
Φαγκότο: Βασίλης Πριόβολος


ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΛΕΓΑΚΗ
Το όνειρο της Φιλομήλας
(βιολί και ηλεκτρονικά)
Βιολί: Διονύσης Πυλαρινός


ΟΡΕΣΤΗΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
BitVox
(beatboxer και ηλεκτρονικά)

Beatbox: Γιώργος Γαργάλας


— 20:30 | 2ο μέρος


ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΜΠΕΚΙΑΡΗ
Ροή
(πιάνο και ηλεκτρονικά)
Πιάνο: Παύλος Σιφναίος


ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ – ΜΥΡΤΩ ΚΟΡΚΟΚΙΟΥ
Machine Gun Cut
(φλάουτο και ηλεκτρονικά)
Φλάουτο: Μυρτώ Κορκοκίου


ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΝΙΕΣΤΡΗΣ
Mi
keL (φλάουτο και ηλεκτρονικά)
Φλάουτο: Μυρτώ Κορκοκίου


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΚΟΡΑΣ
Mutation
(κλαρινέτο και ηλεκτρονικά)
Κλαρινέτο: Δημήτρης Καντσιούλης


ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΔΗΜΟΥ
Momentum "l": death & escape
(μπάσο φλάουτο και ηλεκτρονικά)
Φλάουτο: Μυρτώ Μαρή


ΓΕΩΡΓΙΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ
Sa
ksti (σαξόφωνο και ηλεκτρονικά)
Σαξόφωνο: Θεόφιλος Σωτηριάδης

 

ΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ: ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

[ Αίθουσα Συνεδριακού Κέντρου 1 ]

— 16:00-18:00

 

Το παρόν και το μέλλον της μουσικής δημιουργίας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, η δημοτικότητα της σύγχρονης μουσικής, οι αλληλεπιδράσεις της με την τεχνολογία: ακαδημαϊκοί συνομιλούν με δημιουργούς για συνθετικά και αισθητικά ζητήματα που θίγονται στα έργα της σημερινής συναυλίας και γενικότερα, για τις προοπτικές της σύγχρονης μουσικής.

Συγκεκριμένα, οι ακαδημαϊκοί Ιάκωβος Σταϊνχάουερ (Συντονιστής), Αγγελική Καθαρίου, Λορέντα Ράμου, Δανάη Στεφάνου, και Αλέξανδρος Ευκλείδης συνομιλούν με τις συνθέτριες και τους συνθέτες: Κωνσταντία Γουρζή, Καλλιόπη Τσουπάκη, Ιωσήφ Παπαδάτο, Δημήτρη Παπαγεωργίου, Λίνα Τόνια, Φανή Κοσώνα και Δημήτρη Ανδρικόπουλο.

 

ΕΝΟΡΓΑΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
[ Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος ]


Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ δεν αποτελεί απλώς έναν χώρο πρωτοποριακής καλλιτεχνικής έκφρασης, αλλά μια πολυδιάστατη πλατφόρμα όπου συνυφαίνονται η παράδοση και η καινοτομία, το φυσικό και το ψηφιακό, το συγκεκριμένο και το φαντασιακό, το οικείο και το απροσδόκητο. Πρόκειται για έναν ζωντανό χώρο, όπου συνθέτες και ακροατές επαναπροσδιορίζουν διαρκώς το μουσικό γίγνεσθαι, εξερευνώντας ποικιλόμορφες ηχητικές διαστάσεις και καινοτόμες καλλιτεχνικές προοπτικές. Στα δυσδιάκριτα πια όρια των παραδοσιακών κατηγοριοποιήσεων, επιτυγχάνεται η σύζευξη ετερογενών ηχητικών κόσμων, δημιουργώντας αλληλεπενέργειες μεταξύ ακουστικών και ηλεκτρονικών μέσων, αλλά και μεταξύ ερμηνευτικών πρακτικών και προηγμένων συνθετικών τεχνικών, διαμορφώνοντας πολυδιάστατα και απρόβλεπτα ηχοτοπία. Η σύγχρονη ελληνική μουσική δημιουργία φιλοδοξεί να αναθεωρήσει τα όρια της αισθητικής μας αντίληψης, λειτουργώντας όχι απλώς ως πεδίο εκφραστικών αντιθέσεων και προκλήσεων, αλλά ως δημιουργική αναζήτηση για την κατανόηση του μέλλοντος της μουσικής σκέψης και του πολιτισμού μας στον 21ο αιώνα. Ο πλουραλισμός της σύγχρονης ελληνικής μουσικής δημιουργίας ενσωματώνει αυτές τις παγκόσμιες τάσεις με το δικό της πρωτοποριακό τρόπο.


— 19:00 | 1ο μέρος


ΜΗΝΑΣ ΜΠΟΡΜΠΟΥΔΑΚΗΣ
Αιολική ελεγεία
, για φλάουτο (2006-07)
Φλάουτο: Μυρτώ Μαρή


ΝΙΚΟΛΑΣ ΤΖΩΡΤΖΗΣ
Sur Gaïda
, για πιάνο (2022)
Πιάνο: Αλέξανδρος Μακρής


ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΠΑΠΑΤΡΕΧΑΣ
Cello Sonatina
, για βιολοντσέλο και πιάνο (2010)
Βιολοντσέλο: Λευκή Κολοβού
Πιάνο: Λυδία Λινάρδου


ΦΑΝΗ ΚΟΣΩΝΑ
Δύο κομμάτια για φαγκότο και πιάνο (2001)
Παλμός | Ροή
Φαγκότο: Βασίλης Πριόβολος
Πιάνο: Γεωργία-Ευαγγελία Κουρμπελή


ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
Lacrimosa
, για μεσόφωνο και βιολί (2007)
Μεσόφωνος: Μελένια Καλαϊτζή
Βιολί: Μαρία Λούκα


ΑΣΠΑΣΙΑ ΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ
Three Love Haikus
, για κρουστά και βιολοντσέλο (2010)

Σε ποίηση Βασίλη Κουρή
Κρουστά: Παναγιώτα Ντίνου
Βιολοντσέλο: Νάσος Κοκκώνης


ΛΙΝΑ ΤΟΝΙΑ
Sirènes des Mondes invisibles
, για φλάουτο, κλαρινέτο, πιάνο, βιολί, βιόλα και βιολοντσέλο (2023)
Φλάουτο: Σοφία Χατζή
Κλαρινέτο: Τριαντάφυλλος Μαρούγκας
Πιάνο: Αλέξανδρος Μακρής
Βιολί: Φανή Κάρι
Βιόλα: Βασίλης Παπαπαναγιώτου
Βιολοντσέλο: Κλεοπάτρα Δαρδάλη
Μουσική διεύθυνση: Ματθαίος Λεγάκης


— 20:30 | 2ο μέρος


ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ
I stare the stars that are over the ocean...
, για σοπράνο σαξόφωνο και βιμπράφωνο (2019)
Σοπράνο σαξόφωνο: Ελένη Μέγγουλη
Βιμπράφωνο: Παναγιώτα Ντίνου


ΜΙΧΑΛΗΣ ΛΑΠΙΔΑΚΗΣ
Δύο κομμάτια για πιάνο (2020-21)
Points on spirals | Abschied
Πιάνο: Λυδία Λινάρδου


ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΤΣΟΥΠΑΚΗ
No Name I & II
, για όμποε και βιολί (1997-98)
Όμποε: Φώτης Χατζής
Βιολί: Διονύσης Πυλαρινός


ΛΕΟΝΤΙΟΣ ΧΑΤΖΗΛΕΟΝΤΙΑΔΗΣ
Geografia Celeste
, έργο 90, για μεσόφωνο και ηλεκτρονικά (2014)
σε ποίηση Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες
Μεσόφωνος: Αγγελική Καθαρίου


ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ
Éternelle, Inassouvie... I
, για κλαρινέτο και πιάνο (2012)
Κλαρινέτο: Παναγιώτα Πονηρού
Πιάνο: Μυρτώ Κοντογούρη


ΙΩΣΗΦ ΠΑΠΑΔΑΤΟΣ
Αναδυομένη
, για πιάνο, έργο 108 (2016)
Πιάνο: Χριστίνα Παντελή


ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΓΟΥΡΖΗ
Apollon, seven miniatures for piano trio
(2023)
Βιολί: Βασίλης Τράπαλης
Βιολοντσέλο: Κλεοπάτρα Δαρδάλη
Πιάνο: Γεωργία-Ευαγγελία Κουρμπελή


ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
Oumuamua
, για κανονάκι και κουαρτέτο εγχόρδων (2022-23)
Κανονάκι: Θάλεια Θωμοπούλου
Βιολί
I: Λήδα Οικονομοπούλου
Βιολί
II: Μαρία Λούκα
Βιόλα: Βασίλης Παπαπαναγιώτου
Βιολοντσέλο: Ελλίνα Γερακίτη
Μουσική διεύθυνση: Ματθαίος Λεγάκης

 

-----------------------------------------------------------------

 

19 & 20.10.2024

 

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΗΧΗΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ


Η ΗΧΗΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ αποτελεί ένα δυναμικό πεδίο καλλιτεχνικής πρακτικής που γεφυρώνει τον κόσμο της μουσικής με τις καλές τέχνες. Σε αντίθεση με τη μουσική σύνθεση που επικεντρώνεται στον χρονικό άξονα, τα έργα ηχητικής τέχνης αναπτύσσονται κυρίως στον χωρικό άξονα και συνήθως εκτίθενται σε γκαλερί και εκθεσιακούς χώρους, παρά σε αίθουσες συναυλιών. Στη δομή της, η ηχητική τέχνη ενσωματώνει στοιχεία γλυπτικής, ηχητικούς πειραματισμούς, αρχιτεκτονικά και αλληλεπιδραστικά περιβάλλοντα, εικαστικές εγκαταστάσεις και οπτικοακουστικούς συσχετισμούς. Στην πρωτοπορία της περιλαμβάνονται προσωπικότητες της σύγχρονης μουσικής σκηνής, όπως ο JohnCage και ο Ιάννης Ξενάκης, καθώς και εικαστικοί, όπως οι RobertRauschenberg και Takis.


Η ηχητική τέχνη μπορεί να περιλαμβάνει έντονα τεχνολογικά στοιχεία ή να βασίζεται σε μη τεχνολογικά μέσα, με έμφαση στην εννοιολογική διάσταση του έργου και αρκετές φορές υιοθετώντας μια κριτική προσέγγιση. Αυτή η μορφή τέχνης συχνά αντιστέκεται στο διαχωρισμό μεταξύ λόγιας και δημοφιλούς καλλιτεχνικής έκφρασης, και προσελκύει καλλιτέχνες από διάφορα πεδία -όπως την ηλεκτρονική μουσική, το εναλλακτικό ροκ-, αλλά και από τον ακαδημαϊκό χώρο και τη σύγχρονη τέχνη. Η ηχητική τέχνη αποτελεί έναν αμφίσημο και υβριδικό όρο, που ενώνει διάφορες μορφές καλλιτεχνικής έκφρασης με κοινή συνισταμένη τον ήχο. Ο MaxNeuhaus, ένας από τους γνωστότερους ηχητικούς καλλιτέχνες, είχε αναφέρει χαρακτηριστικά σε δοκίμιό του: «Με τα απεριόριστα, πλέον, μέσα που διαθέτουμε για τη διαμόρφωση του ήχου, δημιουργούνται, όπως είναι φυσικό, τεράστιες δυνατότητες επεξεργασίας αυτού του μέσου, με τρόπους που ξεπερνούν τα όρια της μουσικής, αναπτύσσοντας, στην πραγματικότητα, νέες μορφές τέχνης».


Akoo.o
(ΙΣΜΗΝΗ ΓΑΤΟΥ, ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΥΜΠΑΡΗΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΜΑΝΤΑΣ, ΝΤΑΝΑ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ)
Στρωματογραφία
Γεωτοποθετημένος ηχητικός περίπατος που δημιουργεί ένα πυκνό περιβάλλον ερεθισμάτων και γνώσης στα όρια του υπαρκτού και του ενεργού.
[ ΚΗΠΟΣ ]


ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΡΥΜΩΝΙΤΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
Ασαφές κενό
Τοπο-ειδική ηχητική εγκατάσταση που αξιοποιεί αντικείμενα από το χώρο του βεστιαρίου, σε συνδυασμό με ηλεκτρο-μηχανικές κατασκευές.
[ ΦΟΥΑΓΙΕ ΙΣΟΓΕΙΟΥ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ ]


ΜΑΡΙΝΟΣ ΚΟΥΤΣΟΜΙΧΑΛΗΣ
Post-human Radio
Ηχητική εγκατάσταση που εξερευνά τις ραδιοσυχνότητες και τις τεχνολογίες που σχετίζονται με το ραδιόφωνο, μέσω μιας σειράς πειραματικών ηλεκτρονικών συσκευών.
[ ΦΟΥΑΓΙΕ ΙΣΟΓΕΙΟΥ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ ]


oneContinuousLab
(ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΚΛΕΙΣΣΟΥΡΑΣ & ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ)
26Fe
Γλυπτική ηχητική εγκατάσταση που συνδυάζει τον φυσικό χώρο με τον ηχητικό χρόνο και την υλικότητα.
[ ΦΟΥΑΓΙΕ ΜΟΥΣΩΝ – Είσοδος Κόκκαλη ]


ΠΑΝΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ
Ακρόπολη στο βυθό
Γλυπτική ηχητική εγκατάσταση που μετατρέπει τον ήχο σε δραματικά, δυστοπικά γκλισάντι.
[ ΦΟΥΑΓΙΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ]


ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΨΑΡΡΑ
Altar of Interdimensional Entanglements

Ηχητική εγκατάσταση από πλεκτές ταπισερί που εκπέμπουν ηχητικές συνθέσεις με ηχογραφήσεις πεδίου ραδιοσημάτων.
[ ΦΟΥΑΓΙΕ ΙΣΟΓΕΙΟΥ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ ]

 

LISTENING ROOM: ΕΡΓΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
[ Σαλόνι Φίλων του Μεγάρου ]


Παράλληλα με τις ζωντανές εκτελέσεις, στις 19 & 20 Οκτωβρίου το Σαλόνι Φίλων του Μεγάρου διαμορφώνεται σε αίθουσα ακρόασης έργων ακουσματικής μουσικής, ενός είδους ηλεκτρονικής μουσικής όπου τα έργα παρουσιάζονται αποκλειστικά χρησιμοποιώντας ηχεία, χωρίς την παρουσία άλλων ακουστικών ή ηλεκτρονικών πηγών. Με τη βοήθεια μιας πολυκάναλης διάταξης ηχείων, οι ακροατές έχουν την ευκαιρία να ακούσουν αντιπροσωπευτικά έργα μελών του Ελληνικού Συνδέσμου Συνθετών Ηλεκτροακουστικής Μουσικής (ΕΣΣΗΜ / essim.gr). Οι συνθέτες καλύπτουν με το έργο τους ένα ευρύ φάσμα μουσικών προσεγγίσεων και μορφών της τέχνης του ήχου, χρησιμοποιώντας δημιουργικά τη σύγχρονη μουσική τεχνολογία.


ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΛΟΔΙΚΗ
Natural Spectrums


ΝΙΚΟΣ ΚΑΝΕΛΛΑΚΗΣ
Арех


ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ
OnaCupofTea


ΜΑΡΙΑ ΠΕΛΕΚΑΝΟΥ
NachderStille


ΔΗΜΗΤΡΗΣΣΑΒΒΑ
Each the Nymph of Reflection


ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΕΔΑΚΗ

A Soundwalk

 

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Δημήτρης Σάββα

 

-----------------------------------------------------------------

 

ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΕΚΠΑ

Αναστασία Γεωργάκη, Καθηγήτρια, Πρόεδρος ΤΜΣ
Δημήτρης Χαρίτος, Καθηγητής, ΕΜΜΕ
Ιάκωβος Σταϊνχάουερ, Αναπληρωτής καθηγητής, ΤΜΣ
Ορέστης Καραμανλής, Επίκουρος καθηγητής, ΤΨΤΚ, ΕΚΠΑ
Αλέξανδρος Κοντογεωργακόπουλος, Επίκουρος καθηγητής, ΤΨΓΚ, ΕΚΠΑ
Γιάννης Μποκέας, Υποψήφιος διδάκτορας, ΤΜΣ
Γιάννης Βαλιάντζας, ΕΔΙΠ, ΤΜΣ
Βασίλης Πριόβολος, Επιστημονικός συνεργάτης, ΤΜΣ
Ματθαίος Λεγάκης, Επιστημονικός συνεργάτης, ΤΜΣ